Saturday, April 18, 2009

Ini lor penyudahnye

Salam 4 all..ari ni..aku boleh dikatekan hebat la(ceh..hampeh..puji diri sendirik!!)..sbb nyer pas solat subuh..aku tak tido da..yabedabedooo...sonok2...disebabkan aku bangon awal..so,aku pon online terus la...dari kul 6.45pagi takdi aku online..pastu..tak tau nak wat per..aku pon menatap la blog aku...yer la..nak tunggu org lain mengadap..ntah bile2..pastu..tetibe aku rase nyampah lak tgok template aku tu...aku pon, dengan penoh semangat nyer..mencarik la template2 lain yg nak ditukorkan...aku pon g la kat btemplates.com(ini ajer la web yg aku tau utk cari template blog..aku memang jakon + keduang pon...heheheh)..nak mencari template ni..satu hal da..lepas satu2 aku try..sampai la aku da malas..aku pon pilih aje template ni..

Even template ni kaler pink..n agak lari jugak la daripada BLACKISHITAM punyer color theme..tapi lantak ar...aku nak betukor angin lak...pink..girly la cket kononyer...this time..aku da malas nak add any widget..sbb aku rase cam serabot aje...kalu add pon..satu due da la...sebelom ni..aku letak counter kat blog aku..tapi this time..da maleh da...sbb aku punyer blog..bukan glemer pon..wat malu jer letak counter..sbb yg singgah pon, baru brape kerat..(sepatutnyer..aku start counter aku ritu..dgn 328777..bukan'0'..kan3x).wat sedey aku jer memandang kat counter tu...macam ni..tak dok counter..tak dek la terase sgt yg aku ni tak glemer..pastu..tulisan die pon macam ok lor..tak kecik sgt..tak besor sgt...kalu kecik2..aku nyampah nak bace....pastu lagi..template ni cam sweet la jugok...layan jer la...

Benda yg paling malas aku nak wat skang ni adalah m'add blog list..atoiiiiiiiii...banyok weh..(tak dok la bnyak mane pon..berie jer lebey)..so..kesimpulanyer..ni lor pentudohnye...pin kaler maaaaa..

2 comments:

zatieyzulkifli said...

wah...new appearance nmpk~huhu

blackishitam said...

huhuu..TERpilih pink plak..hehehe

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: