Thursday, April 16, 2009

Hatiku BerBicaRa

Salam 4 all..ntah aper kejadahnyer entry aku malam ni..ade pulak jiwang gitu jadiknyer...hehehhe..sajer jer..skali skale...hatiku berbicara....hurmmm..tak tau la nak start cam ner..tapi aku rase ade something dalam ati aku ni..hati aku berkata sesuatu yang susah aku nak luahkan memalam ni...tapi..aku akan cube gak utk luahkan isi hati aku yang terpendam ni...hati kecil ku cuba menidakkan aper yang aku rasakan...tapi akan ku bagtahu seantero dunia...yang dalam hati ku berkata..AKU LAPAR TAHAP CIPAN BERANAK TAPIR!!!..atoiiiiii..nape la perot ni...kejer nyer..hanyer la.."sila penohkan ruang2 kosong di sini"...aku kene diet...badan aku ni da macam di pam2..gemok betol....adik aku da panggil aku bola da..abah pon suroh aku diet....heheheh..kalu duk kat nilai ni..aku leh la tak makan...tapi kalu duk kat jerantot or kat bera...sori la..jangan harap la aku nak diet...mak masak sedap sangat...kena pulak..asal aku balek jer..mak da siapkan lauk peberet aku..panggang tempoyak ikan patin...huishhh..memang meleleh la....kalu aku jumper jer lauk ni..memang tak pandang kiri kanan da...duk kejer berulang ngan nasi jer la...memang sedap sunggoh..haihhh la..naper lak setahun dua ni nafsu serakah aku terhadap makanan menjadi2 erk...berat makin naik ni...risau2 gak..tapi time makan..bedal ajer...macam mane skalipon..aku nak jugak turunkan ckit berat badan aku ni..ikot kan..nak jer p London Weight Management..tapi tu la...tengok2 duit dalam bank, tok sah kan nak g London Weight Management..nak beli teh orang kampong pon berkire2...hehhehe...nak katenyer..aku ni..tak beduit...maklom la...tak kijer lagi...mak abah tanggung lagi daaaa...huhuhu...haihh..suda2 la aku ni merepek nyer...nak sambong study ler kerjap..patu nak tido..

~pen off~ sat lagi nak menggegarkan org kg juara..nak tgk bola..huhuhu..

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: