Tuesday, April 21, 2009

BELAJOR BETINGKAT-TINGKAT!!BODO NYER..MELANTON-LANTON!!

~KOSMO,15 April 2009~

Salam 4 all..aku ni..tak dok la minat nak tules current2 issue ni..tapi..disebbkan malam tadi..pas jer aku bace dalam tenet pasal seorang manusia yang berjantina pompuan yang lebih glemer ngan panggilan NOR..aku jadi geram yang teramat sangat..aku rase..die ni cerdik kan..yer la..kalu idok..macam mane die leh jadi lecturer kat USIM kan..dalam bahasae yg kasor..boleh la die diklasifikasikan cam ni...BELAJOR BETINGKAT-TINGKAT,BODOH MELANTUN-LANTUN..maybe org nak kate aku beria sbb aku ni student USIM...of coz..aku ngaku...saper leh diam diri kalu orang nak burokkan tempat kite cari ilmu???come on la!!otak macam ape ntah..naseb bek la aku tak kenal si nor ni..walau pon aku da tau name sebenor die...tapi tak leh nak mention kat sini..nnt die sue aku..mampos aku!!..aku dgor cite...die ni..anak somebody lor...agak nyer..disebabkan itu le..die betambah la gong nyer!!untok tidak memanjang lebor kan citer..ni la antara soklan  n ape yag aku nak cakap kalu jumper si NOR ni..

1.Ape matlamat hidup PUAN CIK NOR???(die bukan PUAN lagi da..n aku rase..die tak kawen sampai sudah da la..sbb org laki da takot nak dekat ngan die..takot kene beleber n takot nnt..hal bilik tidor umah tangge masok  paper..atoiii..mampos gini..)

2.Adakah CIK NOR sangat berpuas hati dengan statement hampeh Cik Nor yang mengutuk USIM kaw2 tu???

3.CIK NOR tak de rase macam CIK NOR da malukan diri sendiri ker???

4.CIK NOR tau tak..yg CIK NOR ala2 menggelapkan mase depan CIK NOR sendirik???(saper la yg berani hak hire cik nor ni erk...ish2.ngeri aku..)

5.Lepas ni..CIK NOR mesti sonok kan..CIK NOR dah glemer skang..wahhh..mintak otograf (maap ler cik nor..sy ni..english lingkup..tak macam cek nor..)CIK NOR.

6.CIK NOR...CIK NOR ni mmg spesis suker kecikkan org len erk???ooo..kirenyer..CIK NOR ni..mmg perfectionist(eh..betol ker eja die gini cik nor??)tahap cipan erk..wahhh..teruja sy ngan CIK NOR ni..sbb tak penah jumpe org gini dalam dunia..

7.CIK NOR, bleh saye tau..pas ni..student IPT mane lak yang CIK NOR nak kejerkan??n IPT mane lak yg CIK NOR nak malukan??

8.CIK NOR..kenaper erk..CIK tak kasi tau seantero dunie name betol CIK NOR n tunjukkn wajah CIK NOR yang 'canteeekkk' sgt tu??name CIK NOR tak best ker??best jer kan..hurmm hidong CIK NOR senget + kemek ker??..tak kan....

9.Ehh..sy tau..CIK NOR bukan 'coward' kan???(huh!!!hek' die tak 'coward'!!nak mention name sendiri pon susah..tak coward ke hape!!..ustaz aku kate.."BERANI KERANA BENAR..TAKOT KERANA SALAH!!"..)

10.CIK NOR..pintu tobat masih tebuker yerkk..so..lu pikir la sendirik!!!

SEKIAN TRIME KASEH.

Maap ler guys..kalu korang rase aku ni over sangat..tapi as aku bagi tau..APE YANG TERPIKIR..ITULAH YANG TERTULIS...nak kate ikot perasaan..maybe gak kot..ade la cket2..bukan cket..tapi banyok nak mampos!!

Dalam ati ku berkate.."alangkah seronok n terujanyer aku kalu NOR sendiri yg bace entry aku nih"..

*whaevapon..same2 la kite doakan CIK NOR ni erk..moga2 die sedar ape yg die wat..n dilindungi ALLAH hendak nyer..:)

Kawan2..sile la comment ape yg patot..

~pen off



6 comments:

pu3yas said...

makcik tu dh gler la tu..laki pn dh lari..mmg patut pn lau die nk larikan dri sbb dh malu..
1 Malaysia dh tau pasal u tau..bwk2 la blik ke pangkal jalan..

blackishitam said...

NOR ade hak nak kate ape..
n wat aper jer..
TAPI..
die TAK ADA hak nak malu kan orng..
skarang..bukan stakat org..
tapi die da malukan sebuah institusi..

suhardi said...

hari tu pon terkezut gak baca papper sal nih..Punah ranah laaa mcm nih gak,,
sakit ati kat Usim pon,simpan je la dalam ati...xyah nak sebar2..

blackishitam said...

betol suhaidi..
sakit ati..memang sakit...
tapi benda da jadi kan..
nak wat cam ne..
mintak2.
si NOR ni insaf ler erk..

thurayaa said...

heheheeheheheh..kuikuikuikuikui
semangat betoi cik black is itam kita neh,‎
nak ketawa pun ader....bukan ketawa menyindir..‎
ttpi ketawa ngan statement yg cik wat...‎
marah betol bunyinyer..tp sempat lagi melawak..‎
erm..sekurang2nya ape yg terbuku dah diluahkan yer...‎

saba yer cik nur...ops trsilap..cik black is hitam....heheheheheheh...‎

cik black is hitam..kalu statement tu ditukarkan kepada"blaja bertingkat2,bodo pun ‎bertingkat2 pun best gak kan...kui5‎

apa lagi cik black is hitam..‎
tunjukkan kebolehan anda..‎

gumbira bersama cik nur..eh,! tersilap lagi...:"GEMBIRAA BERSAMA USIM".‎

blackishitam said...

heheh..idop cik thurayaa!!!
hhahah..cik thurayya..
terime kaseh diatas suggestion anda untok saye menukar title..
cadangan yang amat bernas skali!!
walaubagaimanapon...
sy tetap telah mengalami..
kemalasan untuk menukarnyer..heheh..
so..bior ajer ler yerk cik thurayaa..
hehhe..

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: