Wednesday, April 29, 2009

Alpha Lipid lagi

Salam for all..haih...mood tak baper nak ade ni...tak tau ler kenape..agak nyer sbb letih tak abes lagi kot...baru jer sampai dari pahang..x sempat tido lagi ini...tadi drive...memg mengantok tahap tenok betol...
ni nak citer pasal jualan alpha lipid aku ni ha..dalam mase beberapa ari yang lepas...aku p wat sale alpha lipid...sbb gap utk last paper tu agak ler lamenyer..11 ari weh..tu yang aku berani wat sale tu..aku p Politeknik Shah Alam..tak penah pon sebenornyer meniage cam ni...mule..rase segan2 la gak...tapi..lame2 tu..ok jerk..so far..alhamdulillah la...6 tin jugak la tejual ALPHA LIPID aku hari tu...2 hari..kire ok la tu kan...pas abes kat poli..malam tu jugak aku rush lek ke Bera..sbb nyer..pagi2 esok nyer tu..aku kenen p pekan pulak..nak cube nasib kat sane...letih.memang letih giler...tapi sonok...sbb aku mmg spesis suke bejalan....kat pekan..sale tak baper ok..satu tin ajer tejual..tapi kire ok la tu kan..daripade tak dok langsung....alhamdulillah...
setakat ni..aku dah ade sorang downline..alhamdulillah..rezeki...so..income pon..i'ALLAH akn betambah...so...kepada korang2 sumer..yang berminat nak tambah income..meh ler..join ALPHA LIPID...

~pen off


2 comments:

thurayaa said...

wah...makin maju...baguih2
teruskan usaha anda tanpa penat jemu...

blackishitam said...

ngeh3..
tenkiu lor thurayaa..
:)

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: