Tuesday, April 14, 2009

Aku Sayang Adek2 Aku..BangAT!!

14.04.09 ni aje..dah 3 entry aku letak dalm blog aku ni..aku tak tau nak wat aper...sepatut nyer, aku kene la wat revision...khamis ni ade paper QIRAAT AMALI II...da la paper tu susah...tapi aku tetap wat dono jer....haihh..ntah mane la pegi mood study aku ni erk...dari pagi tadi aku duk bace mende yg same..aper la yg aku pikirkan..aku pon tak tau..

Tetibe teringatkan adek aku yang aku da lame sgt tak becakap ngan die(adik yg mane satu??hurrmm..biarla rahsia)..begaduh???eh..tak dek la...biase la..sedangkan lidah lagi tergigit..ni kan pulak adik beradik.....da lame sgt aku tak becakap ngan die...huhuhuh..aku tak tau la die tau or tak aku ni ade blog...kalu la ditakdirkan die terbace blog aku ni..bagus la...

to adek aku yang berkenaan..

marah betol gayenyer ko kat aku erk...salah ker mende aku wat kat ko tu..aku sayang kat ko..sbb tu aku wat gitu...ko marah aku bagitau mak pasal ko tu...ko kate..kite leh settle adik badik..nak setel apenyer..aku cakap ko bukan nak dengar...so..aku terpaksa bagi tau mak...sbb aku geram sangat..aku tak sangka..sbb budak tu..ko boleh marah kakak ko sendiri..darah daging ko....aku admit..memang aku menyampah + benci + tak suka +bengang + sakit ati dengan 'kawan' ko tu...sbb kalu betol die serius..da lame die bawak mak ayah die datang umah..bukan nyer angkut ko ke hulu ke hilir...asal aku cakap macam2..ko sibuk duk backing budak tu...yer la..buah hati ko la katekan...ko da besar..da boleh pikir buruk baek...sian la kat mak abah tu..jagan nak kecewakan mak abah...lastly..aku nak bagi tau yang aku sayang ko sangat2..aku rase sunyi lame tak bebork ngan ko..lame da aku tak ber 'pandir' dgn ko...i missed all the time that we had spent together....

~pen off~sekian sahaja untok kali ini.mood study da datang!!


No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: