Friday, March 20, 2009

Aku dan Bisnes

~RM150.00 per unit~

Salam 4 all...hurmm..
macam ni citer nyer...last week aku telah ke rumah mak sedara kat keramat..3 hari aku g sane..kenape aku pegi??sebab nak ziarah mak cik n cousin2 yang kat situ...salah sorang cousin aku ni,kak huda namenyer..die ajak aku wat bisnes..aku ni sebanornyer..tak minat betol ngan bisnes2 ni...tapi..lepas kak huda bagi briefing kat aku..aku jadi teruja pulak dgn bisnez yg kak huda recommend ni...kebetulan hari ahad tu ade Royalty Function organnized by company yang aku nak join ni...patu...aku pon ikut la kak huda pegi sane...ingat kan tak ramai..rupenyer...dekat 8 ribu orang yang datang...aku pon duduk jer la..tgk org amik royalty..termasuklah kak huda aku...tgk org dapat duit byk..seronok rase...paling byk dapat hari tu..RM450 000.00...cash tu..huishhh...banyak tu..kak huda aku dapat dalam 4 ribu lebih...kak huda kater..die pernah dapat sampai 30ribu cash money...seronok oooo...saper tak suker dapat duit...huhuhu...after function tu..kak huda bawak aku g umah saper ntah...die nak bagi talk..aku pon dengor la...seronok aku dengar....interesting sangat bunyi nyer....kak huda pon ajak aku wat bisnes ni...aku tak berani nak janji...sbb aku tak dak cash money sampai RM4500.00....minat tu memang berminat nak wat bisnes ni...tapi aku kena lah mintak permission dari mak n abah...sebelum tefon mak..aku da nekad..kalu mak kate tak boleh...aku takkan buat....sbb papehal..aku mesti nak restu dari mak n abah...tak berkat kalu depa tak restu aku....tapi...alhamdulilah...sekali jer aku telefon mak..mak terus setuju nak bagi modal...aku pon..ape lagi...mak dah bagi support..abah pon setuju...aku on jer...aku terus call kak huda...cakap nak join bisness ni...dari observation yang aku wat...kak huda adalah seorang upline yg sgt comitted dgn kerjenyer...kak huda pon start from '0'...tapi sekarang..kak huda dah ade everything...rumah,tadika,CRV(latest series) n paling best kak huda boleh bawak mak n abah die g haji...tu la satu2 nyer benda yang aku nak wat kat parents aku selagi aku hidup ni...aku memang tak pernah involved dalam any biznes sebelom ni...n mak abah aku pon susah nak bagi kepercayaan kat aku utk wat bisnez...tapi alhamdulillah..this time...tak payah aku terang panjang2 kat mak...terus mak setuju nak bagi modal....bagi aku...mungkin ni petanda yg baik..good beginning..dgn bantuan kak huda, i believe in my self..AKU BOLEH!!...sebelum aku start bisnez ni...aku dah pasang niat...niat aku ni..biar aku dan ALLAH jer la yang tau...

hurmm.aku ni citer bagai nak rak..pe mende bisnez yang aku nak wat erk....ok..cam ni..sku nak jual susu..ALPHA LIPID namenye...daripada testimoni2 yang aku tgk sendiri depan mater aku..aku yakin dengan produk ni...memang satu produk yang sangat baik....dengan izin ALLAH, ramai mak2 sedara aku yang minum susu ni..semua ade perubahan...mak ndak aku..selame ni..sakit lutut..tak boleh nak berjalan n berdiri sangat...tapi alhamdulillah..dgn izin ALLAH, pas mnum ALPHA LIPID.mak ndak dah tak de sakit lutu...pergi Haji ritu pon..sihat alhamdulillah...tak dek sakit...n ade lagi jugak beberaper testimoni yang tak dapat aku nak citerkan kat sini...utk tahu lebih lanjut...bleh g kat web ni:http://alphalipid.net/...



harapan aku..semoga ALLAH memberkati n merahmati aper yang aku nak wat ni...n to mak n abah..terima kasih sebab percayakan kakde...i'll do my best...harap2..semuanye berjalan lancar....ameen...

~pen off~

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: