Sunday, February 8, 2009

Ya ALLAH..jangan tinggal daku..

Alangkah jahilnya diri,
alangkah kerdilnya,
alangkah hinanya,
namun...kenapa masih lalai?
kenapa masih ingkar?
kenapa??kenapa??
mengapa hanya kerana cinta manusia,
menjauhkan aku dariMu Ya Allah??


Ya Allah...biarlah aku kehilangan kasih manusia,
namun ku tak sanggup untuk kehilangan kesihMu tuhan,
Ya Allah.. jangan tinggalkan aku,
kuingin bersamaMu,
biarlah ku kehilangan kasih manusia,
andainya kasih sayang itu memusnahkan kasih sayangku padaMu,
biarlah kumenderita tanpa cinta manusia,
andainya cinta itu menghancurkan cintaku padaMu,

Ya Allah...
sekiranya aku jatuh cinta pada makhlukMu,
janganlah cinta itu mengatasi cintaku padaMu,
Ya Allah..
sekiranya aku menyayangi makhlukMu,
janganlah kasih sayang itu melalaikan aku dari mengingatiMu,

Ya Allah...
jangan tinggalkan aku,
ku lemah tanpa pimpinanMu,
ku kerdil tanpa bimbinganMu,
Ya Allah...aku memerlukanMu,
Jangan tingglkan aku ya Allah..
redhailah perjalanan hidupku..
dunia & akhirat..
dalam limpahan kasih & cintaMu ya Allah...
kekasihku yang abadi...

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: